نتیجه و ویدیو مسابقه مهسا جاور و زینب نوروزی در شانس مجدد روئینگ دو نفره المپیک پاریس ۲۰۲۴ پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز سوم المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دایی: طارمی در فصل پیش‌رو حداقل ۱۵ گل برای اینتر به ثمر می‌رساند زمان بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آخرین تقابل اسطوره‌های تنیس در المپیک؟ گلزنان ایران به ولز در استقلال + عکس مرادمند رسما از استقلال جدا شد| تراکتور مقصد بعدی؟ بازگشت ماجدی از کرمان بعد از ماجرای احضار چلسی چشم‌انتظار بازگشت پالمر توافق دوساله کاکوتا با استقلال | بازیکن محبوب آنچلوتی زیر نظر نکونام! ثبت‌نام سوم برای انتخابات هیئت‌فوتبال خراسان رضوی؟ کار بزرگ جودوکار الجزایری در المپیک پاریس المپیک ۲۰۲۴ پاریس | نادال و جوکوویچ بهم رسیدند روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک برنامه روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتایج روز دوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۷ مرداد ۱۴۰۳) | حذف ۳ نماینده ایران از المپیک برنامه بازی‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس + جدول استقلال و پرسپولیس در همه بازی‌های آسیایی مهمان می‌شوند مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد حسینی در استقلال ماندنی شد + عکس جاور: باید خوش شانس باشیم نفرات جدید در ترکیه به استقلال اضافه می‌شوند
سرخط خبرها

مرادمند رسما از استقلال جدا شد| تراکتور مقصد بعدی؟

  • کد خبر: ۲۴۱۷۰۳
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
مرادمند رسما از استقلال جدا شد| تراکتور مقصد بعدی؟
محمد حسین مرادمند رسما از استقلال جدا شد و با مدیران این باشگاه برای ادامه حضور به توافق نرسید. گفته می‌شود این مدافع راهی تراکتور یا گل گهر خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد حسین مرادمند، مدافع فصول گذشته استقلال رسما از این باشگاه جدا شد. مرادمند بعد از اینکه باشگاه استقلال با سامان فلاح، مدافع فصل پیش تیم پیکان به توافق نهایی رسید و دیگر مدافعانی همچون سلیمی، سهرابیان و سیلوا نیز در استقلال باقی ماندند، تصمیم به ترک این باشگاه گرفت تا در تیمی بازی کند که شانس بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشد.


بعد از اینکه کاروان استقلال راهی ترکیه شد و مرادمند نیز در بین بازیکنان اعزامی قرار نداشت مشخص شد که این بازیکن جایی در فهرست آتی استقلال ندارد. نشست اخیر مرادمند با مدیران باشگاه استقلال نیز با موضوع جدایی به انجام رسید و این مدافع دیگر در ترکیب استقلال به میدان نخواهد رفت و راهی تیم دیگری خواهد شد.

مرادمند ۴ فصل پیش از تیم پدیده به استقلال پیوست و ابتدا صحبت از حضورش در تیم فولاد خوزستان بود و گفته می‌شد یحیی به شدت خواهان جذب این مدافع است، اما ظاهرا فولادی‌ها برنامه‌های دیگری را در دستور کار دارند و مرادمند نیز خود علاقه‌ای به حضور در این تیم ندارد.

از تراکتور به عنوان جدی‌ترین گزینه برای انتخاب جدید یاد می‌شود و گل گهر نیز پیشنهاداتی به این مدافع داده است و باید دید در نهایت مرادمند کدام تیم را انتخاب خواهد کرد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->